Jentekveld med mamma

Hei! Har slitt skikkelig med nettet her hjemme i det siste, så blogging har det blitt ganske dårlig med. Men når jeg først får nett, må jeg hive meg rundt å si hei til dere! Kom hjem fra Olso sent i går kveld, spiste sushi og så film med mamma, og sovnet før filmen var ferdig. Var så utrolig sliten at midt i filmen begynte øynene mine å falle sammen. Så hvordan filmen endte aner jeg ikke. Får se den en annen gang, haha. Nå er jeg akkurat ferdig med en spansk innlevering. Herregud så vanskelig det er å skrive spansk når du så vidt kan noe som helst. Ordboka er det bare kjedelig å slå opp i, så er egentlig dritt lei alt som har med spansk å gjøre. 

Senere i dag skal vi opp å spise middag der pappa og de andre på jaktlaget er. Det blir sikkert veldig hyggelig. Vi blogges nok før vi drar opp dit – hvis vi har nett da.. Skal også vise dere det jeg kjøpte meg i går. Nå skal jeg levere spansken! Wohoo

Sinus

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg