Utrolig lei av lekser

Heei♥ Akkurat nå sitter jeg med hauger av innleveringer, lekser og prøvelesning. Hater når det bare hoper seg opp med ting til en og samme dag osv. Men i dag skal jeg hvertfall være flink å få unna alt jeg klarer. Kaja og alle de andre har nemlig dratt på fotballkamp i Elverum. Så her sitter jeg. Hater å ikke kunne spille! Har så utrolig lyst til det akkurat nå! Det kribler i beina og jeg savner lukten av gress – selv om jeg ikke tåler det… Nå har jeg akkurat hatt en liten pause med lesingen, så nå er det på’en igjen. Æsj. Jeg hater virkelig innleveringer og alt som har med karakterer å gjøre, fysj.

Gleder meg masse til fredag, for da drar jeg til oslo. Håper det blir bra! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg