Fest på Smedstad vest

Heei♥ Nå sitter jeg hos Kaja og vi har akkurat trent og spist herlig middag! Kaja er i dusjen og da tok jeg meg friheten til å låne dataen og blogge litt for dere, for jeg tror ikke det blir noe mer blogging idag. Jeg skal nemlig på kino med Kaja, Live, Hedda, Kristin, Krister og kanskje Johanne. Vi skal se Tina og Bettina The Movie, noe jeg tror blir veldig bra. Vet at det er en stund siden den egentlig hadde premiere osv, men her vi bor kommer den ikke før nå.. Men det går bra, tror det blir koselig! Etter det blir Kaja med meg hjem og sover over til imorgen. Det blir også veldig kos♥

Nå skal vi snart dra, så slenger med noen bilder av fine oss. Hva skal du i kveld?

Love you

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg