Æææ, ny hårfarge

God kveld alle lesere ♥ Har ikke vært så veldig flink til å oppdatere i det siste, men herligste Kaja har vært så snill å gjesteblogget litt for meg! Hvor snill er ikke hun? Hun fortalte meg også at hun hadde brukt fem timer på å svare på de spørsmålene om meg og skrive innlegget helt ferdig. Haha, hun altså! 

Ellers har jeg vært i to fine konfirmasjoner i helgen. Den ene var til min fine kusine Ragne♥ Hun var så fin i bunad at dere skulle bare sett! Skal høre med henne om jeg får legge ut et bilde fra konfirmasjonen og noe sånt. Det var kjempegod mat og kaker. Og så vard et utrolig koselig å samle hele familien! Koselig! Den konfirmasjonen vi var i på søndagen var til fadderbarnet til mamma. Den var egentlig på lørdag den også, men da kunne vi jo ikke, så vi ble bedt til en slags vennefeiring istedenfor. Det var også veldig koselig!

Etter at jeg farget håret mitt under Norway Cup, har det misten den fine fargen jeg fikk. Så igår kjøpte jeg og mamma hårfarge, og idag gikk jeg til verks med prosjektet “bli hårfin”. Haha. Det ble så mye mørkere enn det jeg egentlig ville at det skulle bli. Så er ikke sånn veldig forbøyd. Men forhåpentligvis blir det jo litt lysere etter hvert. Hvertfall noe jeg håper på! Nå skal jeg se gjennom noe matteoppgaver. Har nemlig prøve i morgen! Ønsk meg lykke til!

Dere skal få bedre bilder imorgen eller en gang om ikke så lenge. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg