Anne Sophie er min venn

Heihei, Kaja igjen! Ser ikke ut som Anne har fått tilgang til nett enda. Jeg fikk godkjent det forrige innlegget, så tenkte jeg skulle slå til med enda et innlegg og svare på spørsmålene deres. So let’s go!

Fortell hva du liker best med henne?
Hvordan skal man kunne velge en bra ting når hele jenta er så herlig som det Anne er? Men det jeg liker aller best tror jeg nok må være det at hun alltid er der for meg og at hun alltid kan få meg til å smile. Hun er en veldig god lytter 🙂

Hvordan går det med henne og kjærligheten?
Anne er jo en veldig pen jente og får en del oppmerksomhet fra gutta, men hun er singel hvis det var det du lurte på.

Hvorfor er dere så gode venner?
Hmm, ja si det! Neida, det er vel fordi vi kommer såpass godt overens. Anne er en veldig søt og snill jente som det er lett og bli glad i. Vi ler av de samme tingene og griner av de samme tingene, og har det bare veldig bra sammen så sånn er det!

Fortell litt om venne gjengen dere er i?
Vi er syv jenter i den nærmeste vennegjengen; Johanne, Live, Hedda, Kristin, Tina, Anne og meg. Jeg ser egentlig på alle sammen som omtrent like gode venner av meg. Vi har det veldig gøy sammen! Selvfølgelig går det litt opp og ned når man er så mange jenter så tett, vi er jo ikke akkurat de enkleste vesnene i verden. Men jeg er veldig glad i hele gjengen, de er mitt alt! 

Fortell litt om deg selv?
Mitt navn er altså Kaja hvis dere ikke har fått med dere det enda. Jeg er 16 år gammel og går i samme klasse som Anne. Ufattelig nok er jeg den eneste i vennegjengen som bor på Koppang på heltid. På fritiden er jeg veldig glad i å spille fotball. Anne og jeg har jo også blitt treningskompiser, så går ganske mye tid til det og selvfølgelig til skoleting. Jeg drømmer om å reise masse og å lære meg å spille gitar. Veit egentlig ikke hva mer jeg skal si? Haha, litt kleint

Hvor mye gleder dere dere til å dra til Hellas sammen?
På en skala fra en til ti, eller en til hundre eller hva? Haha, tror vi sprenger skalaen uansett! Det blir kjempe gøy og koselig og alt sammen på en gang, og jeg gleder meg iallefall veldig mye! Ahh, tenk at om 20 dager sitter vi sikkert på en gresk restaurant og koser oss. Blir deilig med en uke i varmere strøk og å slippe å kle på seg ti lag når men går ut døra for å ikke fryse. Nå overdriver jeg kanskje litt da. Neida, joda

Hva skal dere gå til neste år?
Begge to startet på studiespesialiserende på MØVGS nå i høst, og regner med at det er det begge to kommer til å fortsette med til neste år. Da må vi jo velge realfag eller andre valgfag da, men tror ingen av oss er helt sikre på hva vi skal velge enda. Time will show!

De to neste spørsmålene må jeg slå sammen tror jeg, er litt vanskelig å svare på. Fortell tre ting om Anne som kan være litt spesielt? Fortell tre ting om Anne Sophie vi kanskje ikke vet?
Okei, det første må være at hun “roter seg vekk” når hun snakker om noe og endrer mening midt i setningen. Et eksempel er fra forrige uke da hun snakket om en t-skjorte hun hadde kjøpt: “den var egentlig ganske fin da, så derfor kjøpte jeg den, men den var egentlig litt stygg da men jeg trengte bare en t-skjorte skjønner du”. I tillegg snakker hun sinnsykt fort så man blir helt “hæ?” når hun er ferdig, haha! Nummer to er at hun er vanvittig kjapp! I 7. klasse tror jeg det var, så løp hun 60 meteren på 8,4 sekunder ellno. Er ikke sikker på hvor fort hun løper nå, men hun er fremdeles veldig rask! Ting nummer tre, for dere som ikke har fulgt bloggen så altfor lenge så er Anne også veldig flink til å synge og spille piano! Hun laget faktisk en sangvideo, men tror hun har slettet den. Mas om å få en ny, så får dere kanskje høre!

Det var det! Veit jeg skrev at dette innlegget skulle komme på formiddagen i dag, men det er ikke så veldig lett å svare. Og skulle hatt noen flere bilder, men dataen er ikke min bestevenn idag. Menmen! Godnatt bloggverden ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg