Gjesteblogging med stor G!

Hallo alle sammen, Kaja her! Anne har vært i konfirmasjon i Oslo i dag og har ikke nett der hun sover, så derfor lurte hun på om ikke jeg kunne gjesteblogge litt for henne. Og selvfølgelig sier jeg ja til det! Jeg har egentlig hatt litt lyst til å lage meg en egen blogg, men nå skjønner jeg hvor vanskelig det er å skulle finne på noe å skrive om og iallefall hvor umulig det er å finne på en interessant overskrift til hvert innlegg. Kanskje like greit å bare ha en bloggkarriere som gjesteblogger! Er ikke helt sikker på når Anne kommer hjem eller har mulighet til å blogge for dere, så tenkte at vi kunne ha en spørsmålsrunde i natt sånn at det kommer et innlegg med svar iløpet av formiddagen i morgen. Veit at Anne kjørte i gang en for ei uke siden ellerno som hun ikke har svart på enda, men nå kan dere spørre meg hvis dere har noe dere lurer på om min gode venn som hun ikke kan svare på selv. Så bring it on! 

Ellers har jeg ikke så mye å fortelle dere. Regner med at dere ikke leser denne bloggen for å høre om min fantastisk spennende hverdag som denne lørdagen har inneholdt en sofa, en tv og en iPad. Neida, jeg har faktisk vært utenfor døra. Var nemlig høstmarked på Koppang i dag, så ble med mamma og pappa ned for å titte litt. Ellers kom det en pakke fra nelly idag med to kjoler og en bikini. Den ene kjolen var Anne sin så da får dere sikkert bilder en dag. Som Anne nevnte så vidt for noen dager siden, så skal jo vi til syden sammen i høstferien. Vi reiser sammen med familien min og noen andre venner til Skiathos, en av de greske øyene. En del av scenene fra Mamma Mia filmen er spilt inn der, ser ut som det er sykt fint der! Vi skal blant annet dra ut til det hotellet fra filmen og selvfølgelig slikke masse sol, så krysser fingrene for fint vær. Bare 20 dager igjen!

Nå skal jeg snart legge meg ettersom jeg skal spille fotballkamp i morgen, men håper en del av dere er våkne enda da så det kommer inn noen spørsmål her. Slenger med noen bilder av meg og Anne som dere sikkert har sett før, men dere overlever nok!

 

Hadde egentlig et par nyere bilder, men de er fra instagram og da ble størrelsen helt mongo? Jaja, det kan være det samme. Heter forresten kajamyrvang på insta! Må jo utnytte at bestevennen min er blogger, ikkesant? Beklager også at innlegget kommer så sent, men dataen min bestemte seg for å crashe litt og sette tålmodigheten min på prøve (hehe, ufattelig morsomt). Menmen! Godnatt ♥

4 kommentarer
    1. Fortell litt om venne gjengen dere er i?
      Fortell litt om deg selv?
      Hvor mye glede dere dere til å dra til hellas sammen?
      Hva skal dere gå til neste år?

    2. Du er jaggu flink til å skrive Gjesteinnlegg med stor G, Kaja! Litt skryt til deg!!
      Fortell tre ting om Anne som kan være litt spesielt?
      Glad i dereeee 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg