Nyeste innkjøp

Heei♥ Nå har jeg akkurat kommet inn døren og vært flink å ta bilde av hva jeg kjøpte meg idag. Var ikke så mye, men noe. Hadde heller ikke alverden med tid, så måtte skynde meg. Hos tannlegen idag fikk jeg vite at det var siste gangen jeg skulle på kontroll der! Wihoo!! Så da slipper jeg å dra til kontrollsjekk mer. Det er deilig det! 

Er det bare jeg som syns gamle mennesker er søte? Hvertfall så satt jeg å ventet på toget på Elverum da en gammel dame kom bort til meg å spurte om jeg kunne hjelpe henne med en sånn sjokoladeautomat. Hun hadde stått der i sikkert ti minutter og skjønte ingenting. Og da jeg forklarte hvordan man skulle gjøre det begynte hun å klage på at gamle mennesker ikke skjønte sånn. Men hun sa også at det var veldig fint å være gammel. Åhh, så søt♥ Når jeg satte meg ned igjen kom det en gammel mann og satte seg ovenfor meg. Det hadde stått en koffert der en liten stund og han bare: Åh, så hyggelig at du passer på kofferten min! Det setter jeg veldig pris på. Haha, jeg satt jo egentlig bare der jeg da. Han satt og fortalte hva han hadde jobbet meg osv. Det er så koselig å sitte å høre på gamle mennesker fortelle! De har så mye fint å si og det er ikke kjedelig i det hele tatt å høre på! 


Shortser, topper og hettegenser fra BIK BOK // Ring, eyebrow fix og eyebrow pen fra H&M

Jeg er fult klar over at shorsene nesten er helt like. Men jeg syns begge var så utrolig fine, så jeg klarte ikke bestemme meg.. Så jeg tok like godt begge to. De blir fine å ha til jeg skal til Hellas i høstferien med Kaja. Tror ikke jeg har fortalt om det her på bloggen enda, men jeg skal hvertfall dit da. Kan skrive mer om det senere! Nå skal jeg være litt skoleflink å lese litt til imorgen. Hva har dere gjort idag, og hva syns dere om innkjøpene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg