Everybody talks

I natt hadde jeg mareritt igjen. Dette er fjerde natten jeg har drømt den sammen drømmen. En mann kommer inn på skolen og skyter vilt rundt seg med et maskingevær. Vi låser døren til klasserommet, men finner ut at vi ikke klarer å komme oss ut derifra. Det er alt for langt å hoppe ut av et vindu i annen etasje. Han skyter i stykker døren og så bråvåkner jeg.. Jeg hater å ha mareritt, hvertfall når det er det samme som skjer om og om igjen..

Siden jeg  våknet halv seks idag, har jeg ikke klart å sovne etter det. Har ligget å hørt på musikk og tenkt på masse forskjellig. Så sto jeg opp å dusjet og ordnet meg, for så å spise litt frokost. Nå sitter jeg her å har ikke noe fornufitig å finne på. Jeg skal ikke på skolen idag fordi jeg skal til tannlegen.. Er bare en sånn kontrollsjekk hos reguleringstannlegen, men tannlege er tannlege. Det lukter liksom så veldig rent og ekkelt på en gang der. Vet at overskriften er litt rar, og kanskje ikke passer til innlegget. Men det er en sang som heter det. Og jeg kom ikke på noen annen overskrift. Everybody talks – Neon Trees 


Ser ganske ille ut idag. Er så utrolig trøtt selv om jeg la meg klokken åtte igår. Klarte alikevel ikke sovne før klokken var rundt tolv..  Nå må jeg finne det jeg skal ta med og gjøre meg klar. Vi snakkes♥

2 kommentarer
    1. Mareritt er noe dritt. Jeg hater det! Syns drømmen din var ekkel og håper du ikke drømmer den flere ganger! Du er foressten nydelig og det samme er bloggen din! Digger den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg