Rommet mitt

Tenkte å vise dere litt av rommet mitt. Nå blir det bare bilder, men kanskje jeg lager en video senere. Jeg er enda ikke helt fornøyd med hvordan jeg har det, og det kommer stadig vekk nye ting inn dit. Det er også begynt å bli litt overfylt med små ting her og der, men det er ikke noe problem – enda..

Nå skal jeg pusse tenner, fjerne sminken, lakke negler og hoppe i seng. Tenkte for en gangs skyld å legge meg litt tidlig. Men kjenner jeg meg rett finner jeg plutselig ut at jeg må lese eller ordne noe, så da tar det enda litt lenger tid før jeg kommer meg i seng. God natt alle fine, sov godt♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg