Nelly pakke i posten

Igår lå det en hentelapp i postkassen min. Så idag dro jeg og pappa for å hente pakken. Wohoo, pakken fra Nelly kom endelig og jeg er kjempefornøyd med hva jeg bestilte. Eneste jeg er litt usikker på er skoene. Syns kanskje de er littegranne for store også ville jeg egentlig ha i svart, men de hadde bare i brun, så da bestilte jeg de. Men skal høre hva mamma sier, så får jeg se om jeg sender dem tilbake eller ei. Kjøper du klær fra Nelly.com?





Kjolen er en veldig enkel kjole, men det er kjempesøt på og passer perfekt! Skoene er rundt 13 cm høye og er utrolig gode å gå i. Åh, så fornøyd! Hva syns du?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg