Fotballmatch mot Kjellmyra

God ettermiddag alle sammen ♥ Idag har jeg og Kristin vært på Koppang og sett på fotballkamp. Var fotball laget mitt som spilte, så måtte jo se på når det var hjemmekamp! De spilte mot Kjellmyra og vi vant 4-1. Kjempebra spilt jenter! Kjenner jeg savner og spille noe så innmari. Hater å bare så på siden å heie. VIl løpe der ute sammen med de andre. Åh, jeg skal bli bra igjen i kneet mitt så fort som mulig. 

Ellers har jeg vært litt flink idag og ryddet, vasket og støvsuget litt her hjemme etter at jeg kom hjem. Er så godt å tjene litt penger på noe som går så fort og som egentlig er helt greit å gjøre. Wohoo, nå blir jeg rik! Her er noen bilder fra dagen:


 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg