De dagene da ingenting er bra og alt er bare dritt

Som alle andre har jeg også dårlige dager. Dager hvor jeg ikke vil stå opp. Ikke vil gå på skolen. Ikke vil smile. Ikke gjøre noen ting. Det er sånne dager jeg virkelig hater! Jeg hater å være deppa eller trist for noe jeg egentlig ikke burde bry meg om. Hater den følelsen som bare er negativ og som presser deg ned til der du helst ikke vil være. Sånne dager er noe dritt.

Som blogger får man mye respons på hva man skriver. Nesten alltid er det positive tilbakemeldinger som gjør dagen så utrolig mye bedre. Men så er det alltid de som ikke har noe annet å gjøre enn å rakke ned på andre fordi de enten er misunnelige på deg, eller elsker følelsen de får ved å slenge dritt til andre. Det er også de kommentarene man husker best. De som det ikke står noe positivt i. De brenner seg fast til netthinnen din og man husker dem. Det er akkurat som om man ser hundre kjempebra, fine filmer. Også ser man en kjempeskummel en. Det er den man vil huske. Det er sårende å få sånne kommentarer, og det hjelper en ikke akkurat så veldig hvis dagen er en dårlig dag fra før av. Når jeg får sånne kommentarer prøver jeg og ikke tenke på dem. Ikke bry meg om dem. Men det er ikke så veldig lett. Hvis man har en dårlig dag, begynner man plutselig å tenke på den kommentaren ? og dagen blir ikke noe bedre. Men, dette innlegget skal ikke handle om stygge kommentarer. 

De dagene man bare vil grave seg ned under dyna, ikke klarer å le eller smile selv om det vennene dine sier er kjempemorsomt, de dagene er noe dritt. Og jeg skulle ønske det ikke fantes sånne dager. Så klart er det godt å få gråte ut noen ganger, men å være lei seg, deppa eller trist over en lenger periode er ikke noe gøy. Det er sånn man etter hvert går ganske lei av. Man blir også ganske liten av og ikke være glad. Det som er dumt er at vi alle har sånne dager, og det kan skyldes så utrolig mye forskjellig! Heldigvis har jeg ikke hatt noen sånne dager der jeg er lei meg, hører på deppe musikk og gråter på en god stund nå. Og det syns jeg er veldig godt. Men, jeg vet at de kommer. Bare helt plutselig. Og da er det ikke så veldig mye du kan få gjort med det. Da bare blir det sånn.. 

 //Google

 

Hvis dere vil kan dere skrive anonymt i kommentarfeltet om du har dårlige dager og hva det handler om. Kan lage et innlegg med hva dere har skrevet senere.

 

6 kommentarer
    1. Jeg har dårlige dager fordi jeg og kjæresten krangler. Han kan være så utrolig egoistisk noen ganger.. Hater det. Men samtidig så elsker jeg han..

    2. Jeg kan bli deppa og lei meg av ingenting. Så jeg har ganske ofte sånne dager! Likte innlegget ditt

    3. Han som har det bra nå, men som kan tenke tilbake ca to år for da å vite at han hadde det bedere med en fantastisk jente!
      Bra innlegg.

    4. Du er en bra blogger Anne! 🙂 Du må ikke bry deg om de kommentarene som får snu humøret. Jeg veit godt at det ikke er så veldig lett å la være å tenke på det, men du må faktisk bare se på alle de positive tilbakemeldingene du får 🙂 Det hjelper litt faktisk også må du ha litt selvtillit .. jeg tror ikke du er den eneste som opplever sånt, men du skriver jo til alle i Norge og hvem som helst kan se det du skriver og som du sa så er det mange som misunner deg ell liker å slenge på dårlige kommentarer.. men det betyr ikke at du må gi opp 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg