Breakfast & cupcakes

God morgen! Nå har jeg og mama akkurat spist en god frokost og nå skal vi fikse oss før vi drar ut. Idag er det litt shopping, museum og Lady Gaga konsert som står for tur! Åh, kjenner at jeg gleder meg masse masse! Sist jeg var på konsert med henne var i oslo for to eller tre år siden, husker ikke helt. Og det var noe av det beste jeg har vært med på og opplevd! Lady Gaga♥

Jeg spiste så klart noe annet til frokost også, men dette var det som var fint å ta bilde av! De små muffinsene var så gode! Men nå må jeg skynde meg å ta på sminken, vi snakkes!

 

Hva skal du idag?

4 kommentarer
    1. det er bra du får i deg litt fett, så du har litt å gå på til kulden kommer :*:*:**. det gjør jeg åsså!!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg