Fremme i København – innkjøp

Hei! Har jo vært i københavn i hele dag, men er først nå jeg får satt meg ned for å blogge. Det har vært endel hotel tull, så har byttet hotel osv. Men nå er alt ordnet og her vi bor nå er det kjempefint! Jeg og mamma har gått en aldri så liten shopping runde – og jeg er blitt eieren av noen nye plagg! Wohoo!

Nå skal vi fikse oss og så skal vi ut å spise! Ha en fin lørdagskveld alle sammen og kos dere masse. Det skal jeg♥


Svart bukse og øredobber: Bik Bok // Mørkerød bukse, hals og gråblå genser: Pieces


6 kommentarer
    1. Åh, høres koselig ut! Hils shoppingen og Gaga i morra! Digga den røde buksa btw! Gleder meg til å høre hvor herlig du har hatt det når du kommer på skola igjen!! Loveu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg