Dårlig med oppdateringer

Beklager for dårlig med oppdateringer idag. Men har levert en naturfagsrapport og gjort noen andre lekser som det var godt å bli ferdig med. Også glemmer jeg bloggingen når jeg har så mye annet å gjøre. Som for eksempel å se på tv. Imorgen skulle jo egentlig hele videregående på telttur/bli kjent tur, men det ble tydeligvis ikke noe av overnattingen. Så istedenfor skal vi på en dagstur dit. Vet ikke helt hvor mye jeg gleder meg til å gå rundt å høre om forskjellige ting som kanskje ikke jeg er så veldig interesert i – men det får bare gå. 

Idag har jeg også kuret håret, fikset negler, skrubbet og hatt på ansiktsmaske! Det er så godt når man får tid til sånne ting! Bare slappet av å ta vare på seg selv. Det syns hvertfall jeg er viktig. Noen andre som er enige? 

Jeg og Kaja hadde også en aldri så liten styrke økt på ca en time idag! Er rart hvor lite som skal til for at man føler seg bedre og får mye mer energi! Elsker at vi trener sammen og har nesten de samme målene! En bedre trenings “kamerat” må man lete lenge etter! ♥

Hva har dere gjort idag?

5 kommentarer
    1. Høres ut som om du har hatt en veldig fin dag i dag:) Du er også så flink til å trene og ta vare på seg selv:)

    2. Det gjør ingenting om du oppdaterer dårlig en dag, bare du blogger bra ellers! Å det gjør jaggu du! Du er superflink!:)
      MVH Inger Marie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg