Copenhagen & Lady Gaga this weekend

God kveld! Har akkuat sittet å sett på Sophie Elise på tv. Var veldig gøy å høre om at hun snakket om mobbing og egene opplevelser osv. Nå har jeg tenkt å sette meg ned med noe naturfag som skal være ferdig til imorgen. Allerede en haug av ting vi skal gjøre på skolen. Åh, kjenner jeg ikke akkurat gleder meg til enda flere uker med lekser. 

På torsdag drar hele videregående på telt/bli kjent tur. Det kommer sikkert til å bli helt greit det. Når jeg kommer hjem da må jeg pakke og så lade opp for en helg i København med mamma. Tror det kommer til å bli utrolig koselig♥ Ikke nok med at vi skal til København, men jeg, mamma og Robin skal også på Lady Gaga konsert! Åh, som jeg gleder meg til det! Jeg tar med meg dataen, så det blir blogging 🙂

Hva skal du ikveld? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg