Mine iPhone apper

Heei♥ Siden jeg ikke fant på noe å blogge om leste jeg litt gjennom noen notater jeg hadde på iPhonen og fant ut at jeg hade skrevet en liste med ting jeg kunne blogge om. Der sto det at jeg skulle vise dere alle appene jeg har lastet ned. Jeg har så utrolig mye rart på iPhonen at det egentlig er litt ille. Er så mange apper jeg aldri har brukt eller ikke bruker lenger. Men så har jeg bare ikke hatt tid til å slette dem. Bruker for det meste bare de appene som er på “startsiden”, hvis dere skjønner. Også er det jo noen spill man bare blir helt avhengige av. Og når jeg blir avhengig av en spilleapp så holder det ikke å bare komme til level 5 eller 10. Jeg må liksom spille i det uendelige… 

 

Som dere kanskje ser har jeg endel apper. Skal faktisk gå gjennom alle etterpå å slette de jeg ikke er innom. Har du noen av de samme appene? Hva er din favorittapp?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg