Kjempebra start på uken

God kveld fineste!

Idag hadde jeg og Kaja den andre dagen i treningsopplegget vårt og vi er enige om at vi virkelig elsker det! Det vi har gjort idag og sist gang var for det meste kondisjonstrening og litt styrke. Må si at dette var en veldig fin start på uken! Får opp motivasjonen veldig når det går så bra som det gjør! Vi trener jo ute, noe som er mye bedre enn å trene inne. På onsdag skal vi ta en liten styrketrenings økt. Gleder meg masse!

Nå skal jeg legge meg og sove de timene jeg klarer. Vi blogges imorgen?

4 kommentarer
    1. Hedda: Tror jeg har fått fikset like knappen. Meeen, nå er den litt rar. Liker du ett innlegg så liker du plutselig alle. Og jeg likte plutselig alle innleggene mine. wtf? Jaja, samma det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg