Blåmandag

God morgen! Fikk litt tid før jeg må løpe til bussen. Så derfor tenkte jeg å stikke innom for å si hei og hade. Vet det er litt kjedelig med sånne innlegg, men rekker ikke noe mer akkurat nå. Kanskje jeg blogger fra skolen senere idag. Må først se hvordan dagen blir. Det er mandag og mandager er de aller verste dagene å stå opp på. Man har kunnet sove litt lenge i helgen og så plutselig må man opp klokka seks. Wihuu. Idag skal jeg være med Kaja hjem og trene. Og så skal jeg hjem og gjøre endel lekser tror jeg. Hva skal dere idag?

Jeg er så kul

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg