Nytt design – igjen

Kjedet meg maksimalt idag så fant ut at jeg egentlig hatet det designet jeg hadde fra før. Så da fant jeg like gjerne ut at jeg skulle bytte.. Vet ikke helt hvor godt jeg liker det nye designet heller. Men det er bedre hvertfall. Er ikke helt i humør til noen verdens ting idag så får se hvordan det blir med blogging imorgen. Idag har jeg jo bloggfri, men tenkte å si ifra at header og sånn kommer senere. Det betyr også at alle de andre bildene lenger ned på bloggen er blitt veldig små i forhold til de jeg kommer til å legge ut nå. Det vil bli vedig stygt, men akkurat nå bryr jeg meg ikke. Hvis jeg plutselig finner ut at jeg hater det gjør jeg sikkert noe med det. Dagen idag er hvertfall ikke noe fin dag. Hade

 

 

3 kommentarer
    1. Har du dårlig dag i dag? Jeg tror det er bra innimellom jeg med sånne dårlige dager… Vi har vel sånne dårlige dager innimellom alle sammen, og da er det litt deilig å ha lov til å bare gjøre litt akkurat hva en vil. Det er det som er herlig med bad-any-days :). Du ble jo kjempekreativ av denne dårligdagen og jeg synes det nye designet ditt ble veldig veldig fint! God trening – jeg er imponert av både bloggen din, treningen og alt du får til. Ønsker deg en deilig dag resten av i dag :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg