Godt med lørdag

God morgen sunshines♥ Tror kanskje de fleste er enige med meg når jeg sier at det er godt med helg! Det er så godt å kunne sove lenge og ikke måtte stresse med buss, skole og andre ting. Men jeg får så klart ikke bare slapet av idag. Jeg må hjelpe til å vakse oppe på setra. Den har vi jo pusset opp og ordnet på – og det har blitt kjempefint der oppe! Gleder meg til vi kan ta den i bruk. Da skal det bli mange jenteturer osv opp dit med alle jentene mine♥


Fint vær ute. Herlig

Igår fant jeg også ut at jeg skulle være litt flink å rydde rommet mitt. Jeg kan faktisk hvis jeg vil. Så da ryddet jeg, vasket og støvsuget. Nå kan jeg endelig se gulvet igjen. Så alt for lenge siden sist!

4 kommentarer
    1. Du er så flink til å blogge nå! Men jeg lurer på noe som du kanskje kunne svart på snart
      Kan du lage sminkevideo?
      Kan du ha spm runde?
      hvor har du kjøpt dekselet ditt? til iphonen altså?
      Hvordan er vgs?
      Elsker bloggen din! Loveeee

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg