Hjemme igjen

God morgen hjerter♥ Kom hjem i natt en gang. Det pøs regnet og jeg fant ut at jeg godt kunne vært i Egypt noen uker til. Men når jeg våknet idag var det sol. Strålende sol. Ikke fult så varmt som det var i Egypt, men kan ikke klage siden dette faktisk er kalde Norge. 

Nå skal jeg dusje og gjøre meg klar for en liten Koppang’s tur for å møte Kaja. Er noen uker siden sist, så jeg gleder meg veldig til å se snuppa igjen. Vi blogges senere♥ Hva skal dere idag?

65975-6dcdd4-500-500_large

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg