Ut å spise

Dette innlegget skulle vært postet for en og en halv time siden. Men siden nette på rommet ikke funker, fikk jeg ikke postet det før nå..

God kveld! Vi skal snart ut å spise middag, må bare fikse oss først. Nå sitter jeg på verandaen og ser utover noen av de mange bassengene og palmene som er her. Hundre meter borte – ved lobbyen – sittet det en å spiller piano, og han er så flink! Jeg elsker virkelig dette stedet her! Det er også blitt helt bekmørk her og himmelen er helt stjerneklart – NYDELIG! Imorgen tror jeg vi skal ned på stranden en tur og ellers bare slappe av.

Har blitt litt solbrent på den ene skulderen, men har smurt på masse aloe vera så det skal nok gå bra! Nå må jeg skynde meg for nå drar vi ut snart. Ha en fin kveld alle der hjemme!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg