Mobilblogg: On my way

God morgen! Dere andre har nok ikke stått opp enda, og har nok heller ikke tenkt til å gjøre det på noen timer. Men jeg derimot har stått opp og er nå klar for biltur og så en aldri så liten flytur. Fem og en halv time bare.. Har laget meg en ny spilleliste på spotify sånn at jeg har en oppdatert liste til flyturen og har med bladet og en bok. Det skal nok gå veldig bra!

Jeg tror det er nett på flyplassen også, så da blogges vi sikkert derifra. Enn så lenge – SOV GODT ALLE <3

Jeg var og er så sykt trøtt. Klarte nesten ikke få øynene opp her jeg stod. Presterte også å stikke mascaraen inn i øyet to ganger fordi jeg ikke så hvor jeg tok den. Herlig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg