early morning

God morgen. Når jeg våknet idag hadde jeg ikke noen stemme og halsen var helt tett. Men etter å ha dyttet ned på med repsils, curamed og noe varmt å drikke – har det begynt å løsne. Og godt er det. Har ikke noe lyst til å være syk når vi er på ferie. Jeg vil ikke ligge inne med feber. Håper jeg blir frisk nå!

Ellers så har jeg jo begynt å pakke. Og som jeg har skrevet før så er dette noe jeg virkelig ikke kan. Jeg tar alltid med alt for mye som jeg ikke bruker. Åh, hvorfor skal det være så vanskelig?

Dette er bare noe av det jeg har funnet frem til nå. Også mangler jeg jo håndkle, toalettmapper, rettetangen, kamera, bøker, flere sko. Åhh, dette får jeg virkelig ikke til..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg