Sommerfugler på veggen

God morgen♥ Etter at jeg våknet idag har jeg ligget en time å bare sett ut av det lille vinduet som er på rommet her jeg sover. Solen har skint inn her og det har vært så fint! Idag drar vi videre, noe som blir litt trist. For her kunne jeg godt vært lenger! Det er så mye fint å ta bilder av, også er det så utrolig koselig her! 

Også er det så fine sommerfugler over døren 

Nå skal jeg ned å være litt sossial. Vet ikke helt når vi drar enda, men om det er en stund til, så blir det sikkert litt mer blogging. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg