Krøller i regnet

Halo. Kom frem hit vi skulle sent i går natt, så har sovet lenge idag. Her vi er er det helt nydelig! Så fint og koselig hus! Vi spiste frokost og så dro vi ut med en båt. Været var ikke akkurat så mye å skryte av – det var tåke og regn i luften hele turen. Men hyggelig var det. Har tatt en del bilder som jeg skal dele med dere. Får se om jeg rekker å laste opp alle nå eller om jeg må ta det senere. For nå snart drar vi inn til Mandal sentrum eller noe. Hva gjør dere idag?

 

Nå håper jeg Kaja er fornøyd, har ikke rettet håret idag. Og så har jeg vært ute i regnet, så fikk enda mere krøller og fall i håret enn det jeg pleier. Wohoo.. Bildene ble også litt små, men det er pga webkameraet. 

2 kommentarer
    1. Så pen du er, fine bølger! 🙂 Idag skal jeg (tro det eller ei) feire jul med to venninner, hahah! Hun ene reiser til USA til høsten, og er så lei seg fordi hun ikke kan feire norsk jul på over et år, så derfor skal ha en liten julekveld sammen med henne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg