Mobilblogg: gøy i bilen

Heei!
Akkurat nå sitter jeg plantet i baksetet og kjeder livet av meg. Denne turen her tar alt for lang tid og jeg er virkelig ikke i humør for en biltur på mange mange timer.. Jeg er rastløs og veldig utolmodig på å snart komme frem – noe vi ikke gjør før om en stund.. Heldigvis har pappa kjøpt kjeks og sjokolade, så da har vi noe å gjøre!

Vi har jo med tråløst nett i bilen og jeg skulle egentlig blogge fra dataen – men så klart funker det ikke. Fint, flott, hallo! Har også vært innom en resturant, men det var det ikke så mye god mat, så det endte med at jeg spiste masse stekte poteter og litt salat. Aldri mer potet – stappmett!

Nå skal jeg finne øreproppene mine, sette på høy fin musikk og så skal jeg se ut av vinduet noen timer. Noen som har lyst å ta over? Vi blogges når jeg kommer frem. Forhåpentlivis er det nett der vi skal være, så da vil dere bli oppdatert.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg