Jeg hater å pakke

Er det bare jeg som ikke klarer å pakke? Jeg får det aldri til. Tar alltid med meg så alt for mye. Så det ender opp med at jeg ikke bruker halvparten av det jeg har pakket med meg. Sånn som nå skal jeg være borte i to uker. En uke på vestlandet og “en” uke på Norway cup. Bare i den ene baggen er det mer enn nok for disse to ukene. Bah, dette er så vanskelig! Tar med meg så mye av alt. Masse topper, gensere, bukser osv. Jeg hater å pakke!



jeg har gitt opp..

Nå må jeg skynde meg å pakke ferdig, Uansett hvor vanskelig det er. Så må jeg hoppe i dusjen og så er jeg klar til å dra. Tar med dataen, så satser på at det blir blogging selv om jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor mye tid jeg får til å blogge på, men en liten oppdatering innimellom er bedre enn ingen, er det ikke? Dessuten kan jeg jo mobilblogge – selv om det er kjedelig og tar lang tid. Alt for lang tid..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg