God morgen

God morgen! Våknet for ca en time siden. Er det noe som er godt er det å kunne sove lenge. Det er så utrolig godt med ferie! Idag får vi besøk av to av tantene mine med barn. Så her blir det fult hus. Men det gjør ingenting, for det er bare koselig♥ Koppangs Mart’n starter også idag, så da må jeg jo på åpningen senere idag. Live og Hedda skal være med å åpne hele greia. Skal se om jeg får filmet det så kanskje det kommer en film på bloggen om det er greit for dem. 

Nå må jeg forte meg å rydde litt på rommet mitt og så kanskje det blir en liten joggetur i “finværet”.. Her er det grått og regner som bare det. Ikke mye til sommervær.

Må si det er fint med ettervekst. Skal se om jeg snart får gjort noe med det. Kanskje jeg drar til frisøren når jeg er i Egersund neste uke. Enten stripe det, bleke etterveksten eller farge det i en helt annen farge. Får se hva jeg tørr å gjøre. Men nå må jeg rydde. Vi snakkes senere

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg