Pakke i posten

Heei! Har akkurat kommet inn fra en liten snartur opp til setra. Vi driver å pusser opp der og det blir sååå utrolig fint! Men det var ikke det jeg skulle snakke om. Når jeg var borte på fjellet kom det en pakke til meg fra Yves Rocher. Denne pakken inneholdt et solpudder, to eyelinere og en olje for at brunfargen skulle vare lenger. Jeg har ikke fått testet ut noen av dem enda, men tenkte å vise dere det nå som jeg har tid. En produktanmeldelse kommer etter at jeg har prøvd alt sammen 🙂

Solpudderet får dere for 149 kr herEyelinerene får dere for 69 kr per stykk her og sol oljen får dere for 69 kr her.  Som dere skjønner er ikke produktene dyre i det hele tatt. Og alle produktene er nå på salg til den prisen jeg har skrevet opp her. 

 

Nå må jeg forte meg og bli ferdig med å laste opp bilder og så skal jeg ned å spise med familien. Det blir koselig! Vi snakkes imorgen

 

3 kommentarer
    1. Jeg har den oljen jeg også. Den gjorde at jeg hadde fargen fra sydenturen mange uker lenger enn det jeg pleier! Den er helt utrolig super! Heldig som får dette her må jeg si:) God sommer til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg