Så godt med ferie

Startet dagen med å pakket meg ut av baggen jeg nå har bodd i i 23 dager, kastet alt på vask og spiste litt frokost. Etter frokost bestemte jeg meg for å ta en liten joggetur. Selv om det regnet var det veldig godt! Nå har jeg satt meg til rette i senga med musikk, pledd og kakao. Herlig med ferie! 

Jeg har også ryddet i klesskapet mitt igår, så nå har jeg hevet ut endel klær jeg aldri bruker. Det betyr at det er tid for en ny shoppingrunde. Wohoo. Fikk også en pakke i posten mens jeg var borte, så skal blogge litt om hva pakken inneholdt senere idag. Vi snakkes♥

1 kommentar
    1. Bra du er hjemme igjen:) Håper du blogger sånn du gjorde før, for det var så innmari bra! Hilsen fast leser <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg