3 dager igjen

Dette innlegget skulle egentlig postes igår, men nettet var så tregt, jeg hadde ingen bilder og jeg glemte det litt.. 

Hei!

Nå har jeg og Kaja laget brownies. Og den ble helt mislykket, haha. Ellers har det ikke skjedd noen verdens ting her og vi har like lite å finne på. Nå sover Kaja, Malena og Eline, mens Eirik og Einar er ute på en liten tur. Så da tenkte jeg at jeg skulle blogge litt for dere. Siden nettet er så sinnssykt tregt her kan jeg ikke lage noen innlegg med fine ting jeg finner på nettet og sånn, for det tar sånn ca ti år. Også har jeg et lite problem med bilder og sånn. Kaja har jo med seg kameraet som jeg får lov å bruke, men det er så kjedelig å bare å bilder av fjell og stein her på bloggen – noe det blir når jeg prøver å finne noe å ta bilde av.. 

Vi skal ha en liten photoshoot snart, med bunaden og sånn vi bruker når vi serverer. Men enn så lenge får dere nøye dere med få bilder av mennesker. For nå går vi nesten sminkeløse og håret er jo i en helt egen kategori. Hjelp..

Nå gleder jeg meg også veldig til å kommme hjem til dekning, egen seng, familie, venner, det å slippe å bo i en bag og utedoen! Jeg trives jo her oppe, men tjuetre dager her oppe er egentlig ganske lenge. Men så tjener jeg jo penger og sånn, og da er det greit. De jeg jobber med er også helt utrolig fantastiske og snille. Kjempeglad for at jeg jobber med dere alle – Kaja, Eline, Malena, Eirik og Einar♥

Dette var det eneste brukbare bildet som ble tatt idag…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg