Mobilblogg: Sommerjobb på Breisjøseter

Hei. I skrivende stund befinner jeg meg langt inne på fjellet. Her er jeg på sommerjobb med fem andre herlige ungdommer. Jeg skal være her i 23 dager, og vi er akkurat ferdig med dag én. Det er heller ikke dekning her, så imorgen skal vi til et sted der det helsigvis er litt dekning. Men det er internett her, så da blir det blogging.

Jeg skal være med på frokosten imorgen, så jeg skal snart sove. Tror faktisk de andre her sover nå, høres hvertfall sånn ut. Har vært en slitsom dag og det var supergodt å legge seg. Vi snakkes senere:)

Den største av de to toppene (høyre) skal jeg og Kaja komme oss opp til i løpet av oppholdet. Sølenkletten, wohoo

3 kommentarer
    1. Kjenner jeg nesten er litt misunnelig 🙂 men….jeg kommer på visitt torsdag!! Hils folket så lenge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg