En aldri så liten oppsumering

Litt siden sist nå, men har ikke sittet noe som helst på dataen de siste dagene! Egentlig så er det veldig herlig. Har jo facebook og blogkeen på iPhonen, så trenger ingen data da? En liten oppsummering av helgen hører vel også til når man har blogg? Jo altså, på fredag dro jeg, Kaja, Live og Hedda på en liten bursdagsfeiring av en Erik, ikke at vi kjente ham, men hyggelig var det forde og det var veldig mange blide og glade folk der! På lørdag spilte vi fotballkamp mot Moelven, og vi vant. Wohoo! Senere på kvelden dro jeg, Kaja og Live til Rendalen der vi ble satt til å lage pizza til to sultne gutter. Håvard og Brede, lær dere å lage mat! Neste gang får dere fikse maten! Haha. På søndagen spilte vi enda en hjemmekamp mot Ridabu. Og jaggu slo vi ikke dem også! Herlig spilt jenter! Er kjempefornøyd og stolt over laget mitt♥

Idag har vi bare levert bøkene og hatt gym på skolen. En veldig fin dag med lite å gjøre, noe som passer meg ypperlig nå som det egentlig er ferie! Jeg og Kaja drar faktisk til fjells på jobb allerede på fredag! Hjelp! Det føles ut som om det var igår vi bestemte oss for å søke jobb der, og nå skal vi snart dra! Pakkelisten er skrevet, tv-seriene er kjøpt inn og nå mangler bare pakkingen. Kjenner jeg gruer meg allerede! Jeg hater å pakke, og det er noe jeg virkelig ikke kan! Tar alltid med meg alt for mye, og bruker ikke halvparten av det engang.. Menmen, jeg får det kanskje til? Liker du å pakke?

 

Nå må jeg pakke litt til imorgen, for da skal hele klassen på tur. Juhuu, crazy tur som læreren vår kalte det. Var visst noe om å ikke følge veien for den var for kort. Fint å bruke hele dagen på en liten tur.. Vi blogges senere! 

 

Hva har dere gjort i helgen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg