MATTE MUNTLIG EKSAMEN…

Sitter på skolen nå og chiller med eksamenfoberedelser. Jeg kom såklart opp i matte, så nå er jeg happyhappy. Eller ikke helt, men det gååår. driter i det xDXD Hedda sitter også med meg og depper for at hun kom opp i Engelsk. Vi har egentlig funnet ut at vi skal bytte da, så det går fint. Eeegentlig syns vi mer synd på Johanne da, som kom opp i spansk. Hallo, det burde ikke vært lov… 

 

 

 

Nå skal jeg sette meg ned å komme ordentlig i gang med matten. Kanskje på tide også. Hvis dere ikke hører fra meg før fredag så har jeg nok antagelig dødd. Enkelt og greit..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg