PUT YOUR MIDDLE FINGER UP

Heei♥ Har endelig en dag som jeg ikke trenger å stresse med lekser osv. Så utrolig deilig! Det eneste som er igjen nå er muntlig eksamen på fredag, og den trekker vi imorgen. Håper virkelig jeg kommer opp i noe som jeg får til og som er gøy. Begynner serriøst å gråte hvis vi kommer opp i spansk eller matte, hahah. 

Nå skal jeg bare sitte å høre på fine Justin Bieber sanger♥ og så skal jeg ut en liten tur. Må gå litt med det vonde kneet sånn at det blir bra igjen! Har såå lyst til å spille kampene på lørdag og søndag. Så best at det blir godt igjen nå!

Ønsker alle andre som kommer opp eller har kommet opp i muntlig eksamen, masse lykke til!    

 

Hva kom dere opp i?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg