God morgen

God morgen fineste lesere♥ Sto opp for ca to timer siden. Heeerlig å sove lenge! Jeg har fri fra skolen idag fordi halve klassen skulle trekke prøvemuntlig. Dette skal vi andre gjøre imorgen! Å jeg er egentlig kjempe, kjempeglad nå. For den ene gruppa kom opp i matte, så da slipper vi det! HERLIG!!

Men selv om jeg er hjemme må jeg jobbe med skoleting, haha. Skal ha en fremføring i K&H – noe jeg sikkert har nevnt før her på bloggen. Denne går det ikke akkurat så fort med. Har sikkert brukt hundre år på bare noen få stikkord. Så nå er det på tide å sette seg ned og ta et skilleig skippertak. Gøy å tilbinge dagen inne nå som solen endelig kom frem igjen..

 

Skal også se om jeg får endret designet litt idag. Er temmelig lei dette nå, så det vil bli bra! Forandring fryder, sant?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg