Bra innlegg med bra innhold

Har nesten ikke sovet noe hele helgen! Noe som gjør at humøret går opp og ned som en berg og dalbane! Var på hyttetur med klassen fra fredag til lørdag. Grillet, sang, spilte spill og koste meg på hyttetur. Satt også ute mesteparten av natten og hadde det hyggelig. Igår feiret mamma bursdagen sin – som egentlig ikke er før imorgen. Da var det masse hyggelige mennesker her og hele kvelden var veldig fin! Det resulterte i at jeg ikke la meg før rundt tre tiden.. Og da hadde jeg bare sovet tre timer på lørdagen. Da var det veldig deilig å legge seg i egen seng og sove til langt utpå dagen idag. 

De timene jeg har hvert oppe har jeg sitter å jobbet med K&H permen min som snart skal leveres inn. Og så kom jeg akkurat på at vi har DEN store spanskprøven imorgen! Den inneholder liksom alt det vi skal ha lært i år.. Men når de eneste ordene man kan på spansk er Hola mi amigo og Muy bien, så kommer den til å gå rett vest. Nesten så grunnen til å øve er borte..

Vet jeg har hvert dårlig til å ta bilder og sånn i det siste, men kameraet mitt funker nesten ikke og mamma sitt vet jeg ikke helt hvor er… Men jeg tar jo bilder med iPhonen og de ender som regel opp på Instagram. Følg meg og jeg følger deg tilbake: annesophie961


5 kommentarer

Siste innlegg