hyttetur da

Heeei♥ 

Nå sitter jeg og Svend på kule og sentrale Atna hos Hedda! Vi sitter nå og lader opp med godteri og musikk før vi tar turen opp på en hytte med klassen vår. Det blir superkoselig! Vi skal grille, snakke, spille spill og bare kose oss helt til i morgen. I tillegg da, så er Hedda så kul at hun har kjøpt seg mac. Det er den jeg blogger fra nu faktisk!! 

Jaa, er en stund siden jeg har blogga nå da, så kan fortelle litt om hva jeg har gjort i det siste! På onsdag var jeg som sagt på Rena med Live, der spiste vi først på Milano med Kristin, Krister, Glenn og Morten. Deretter gikk vi opp i leieren for å spille kamp. Vi knuste Rena 7-0, hva hadde du forventa kanskje??? woho


 

Bildet ville ikke bli noe større, men det går sikkert braa. Nå stikker vi snart! Vi blogges

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg