SUMMER PARADISE

Har egentlig tidenes blogg savn om dagen. Men så har jeg ikke noe å blogge om, så da kan det jo bli litt vanskelig. Hedda er kommet tilbake fra syden, heldige henne. Og ellers er alt veldig fint♥ Ellers har vi tatt klassebilde og sånn enkeltbilde idag. Vet ikke helt hva jeg syns om det, men kan sikkert legge det ut når jeg får det, hvis det er noe dere som er igjen av lesere vil se. Har jo også vært de herlige varme dagene nå! Har hvert så utrolig fint, rene summer paradise. Haha

Skal til Rena imorgen å møte fine folk etter skolen med Live. Gleder meg masse! Senere er det kamp og det blir spennende å se hvem som vinner. Nå skal jeg hoppe i dusjen, for jeg er akkurat kommet inn døren fra fotballtrening. Vi blogges sikkert om ikke så lenge♥

Spreke jenter før trening♥

 

3 kommentarer
    1. Du glemte meg på Rena i morra da sviker <3 men uansett da, så digger jeg deg så mye at asmm.blogg.no var den første nettadressen som ble skrevet inn på min nye MAC!!!! lykke!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg