SOMMER OG SOL

Heisann alle sammen♥

Nå er det ikke noe mer mattelesing på meg med mindre jeg kommer opp i matte muntlig.. Følte at det gikk mye bedre på eksamen nå enn det gjorde på tentamen, og det er vel bra? Har ikke gjort så veldig mye de siste dagene, så er ikke så mye interesangt å blogge om. Eneste som er super duper bra akkurat nå er at det er strålende sol og varmt hele tiden! Det er herlig det!

 

æææ, blir så utrolig glad av å se på dette! Har ligget ute på skolen idag å bare solt oss. Shorten er på og det er deilig! Da jeg kom hjem fra skolen idag la jeg meg rett ut i solen og solte meg i rundt tre timer. Hallo fin brunfarge! Den begynner å komme nå, noe som er supert!

Nå skal jeg ned til kopplammene å gi dem litt mat, for så å sette meg ned med noe samfunsfag.. Gleder meg sånn til skolen er ferdig og det er ferie! Hva gjør dere ikveld?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg