MATTE LESING

God morgen alle sammen♥

Hadde en kjempefin feiring på Koppang igår! Spiste masse god mat og var med masse hyggelige mennesker. Startet med å gå litt i tog, men vi droppa ut etter to meter. Så gikk vi inn i Storstua der hele underholdninger og kakene fant sted. Etter at det var ferdig dro vi opp til Kaja der vi spiste god mat og koste oss. På kvelden dro jeg, Kaja og Live opp til noen venner. Koselig ♥

Det er kjempefint vær ute og jeg skal sette meg ned med matten. Herregud som jeg gruer meg til mandag. Har ikke lyst til dette i det hele tatt! Men jeg skal gjøre mitt aller beste, så da må jeg være fornøyd. For man kan jo ikke gjøre det noe bedre enn det man klarer. Ha en super dag alle sammen♥

Instagram: annesophie961

 

Skal prøve å få inn et innlegg senere idag, er bare vikrig at jeg jobber med matten nå. Det er jo fordi det er dette faget jeg har dårligst karakter i og det jeg sliter mest med… Håper dere forstår

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg