Blogganbefaling – ALBISS.BLOGG.NO

Siden jeg ikke har så mye å blogge om disse dagene, tenkte jeg at jeg skulle anbefale noen blogger jeg leser. Det er jo gøy for dere også! Kanskje dere finner en ny blogg og blir fast leser?

 

Tenkte å starte med en blogg som heter albiss.blogg.no. Jeg er som regel innom den hver eneste dag. Den skrives av Alberine på 17 år fra Verdal.  Hun er kjempekreativ og flink til å lage og tegne ting. Hele jenta er bare kjempesøt, og hun blogger veldig bra. Det aller beste med bloggen er at bildene hun tar er så innmari fine! Det gjør liksom hele bloggen enda bedre! Liker også veldig godt designet og headeren. Stikk innom denne søte og pene jentas blogg♥


Denne har hun laget helt selv. På bildet med en symaskin ser man da hun syr den. Og på skissetegningen ser man at hun har tegnet den! Hun er utrolig flink!

 

Leser du denne bloggen fra før? Hva syns du om den?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg