HUSMOR IDAG

Heeei ♥ Har hvert en skikkelig husmor idag. Dette er fordi mamma ligger med migrene og da tenkte jeg at jeg skulle være litt snill.Jeg har vakset deler av huset, vasket klær, gått tur med hundene og vært flink å matet kopplammene! Herregud de er så utrolig gode! Etterpå skal jeg og broren min lage noe middag, vet ikke hva enda, men noe godt blir det nok  Nå skal jeg også være litt skoleflink å gjøre ferdig en innlevering og et foredrag. Begge delene tar ganske lang tid – så det frister ikke akkurat å sette seg ned å jobbe med det. Bah, men det må gjøres.

Var koselig på Koppang i går også. Vi gjorde ikke så veldig mye, men hadde det bra forde. Jeg og Live hamstret godteri så da ble kvelden fin! ♥ Dere får noen bilder jeg har lagt ut på Instagram nå. Ser egentlig ikke ut akkurat nå. Følg meg gjerne på Instagram : annesophie961


Kjøpte meg dette pudderet for noen dager siden, så tenkte å skrive litt om det senere

Nå skal det jobbes her! Håper dere har en fin søndag alle sammen


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg