I LIKE IT LIKE THAT

Sitter oppe helt alene her og hører på fin musikk. Tenkte å slenge inn et innlegg her nå, siden jeg tror jeg drar til Koppang imorgen. Da blir det sansynligvis ikke noe blogging – men det går jo bare bra. Er jo ikke så mye blogging her uansett.

Alle de gode vennene mine sitter nå godt plantet på LAN og har nå tenkt å snu helt om på døgnet. De jeg skal besøke imorgen, noe som blir koselig Har hatt en kjempefin kveld ikveld med mamma og pappa. Ble ikke noe film for plutselig måtte jeg være med ut å hjelpe å mate noen lamunger. Åh, de er så utrolig gode! Har så lyst til å ta med alle sammen opp i sengen som kosedyr, noe som desverre ikke går..

 


Har forresten klippet meg idag. Så det er kortere enn det normalt pleier. Vet ikke helt hva jeg syns om det enda – får la det gå noen dager..


Denne sangen her altså! Denne blir jeg i godt humør av. Den er så fin. Også får man det veldig veldig lett på hjernen da♥ I like it like that – Hot Chelle Rae feat. New Boyz

Nå skal jeg på badet og så hopper jeg i seng. God natt alle sammen♥

2 kommentarer
    1. Syns du ble kjempefin jeg! Du er sykt pen!
      Har noen spørsmål som du kan svare på hvis du vil?:)
      * Har du kjæreste?
      * er du forelsket akkuart nå?
      * Hva syns du om toppbloggerene
      * kan du vise sminken din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg