Dugnad og andre fine ting

Heei ♥ Om ikke så veldig lenge skal vi på dugnad på Østerdalsbruket. Det er for inntekt til Norway Cup ettersom vi skal dit! Det tror jeg blir veldig veldig bra! Ikke at jeg tror vi har en veldig stor sjanse, men det er gøy å være med å oppleve det alikevel.

Skole dagen idag gikk veldig sakte. Også er det jo så fint vær ute, og da har man ikke så veldig lyst til å sitte inne.. Heldigvis ble den ferdig. Da dro jeg og Live og tok litt sol. Det er noe av det aller beste som finnes! Bare ligge der i varmen er så godt! Etter det dro vi opp til Kaja og spiste middag. Nå ligger de to å sover, haha. Så da grep jeg muligheten til å blogge litt til dere. Håper dere får en fin dag alle sammen♥

 


Fin engelsktime ute i solen


Her ligger de to finee

Nå skal jeg vekke dem og så skal vi gå. Vi blogges

4 kommentarer
    1. Hedda: Dugnaden gikk veldig bra den! Er kjempesliten i armer osv, men ellers fikk vi gjort en hel del. Også var det veldig koselig da. Savnet deg der <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg