FLINK BLOGGER SOM HAR MYE Å SKRIVE OM

Hadde min aller første tur med bil på en vei der andre biler kjørte idag. Og herregud så gøy det var! Første gang jeg møtte en bil var jeg veldig sikker på at jeg enten skulle kjøre ut i grøften, eller at jeg kom til å kjøre inn i den andre bilen. Men heldigvis klarte jeg å holde meg der jeg skulle og hele turen gikk veldig bra! Tror ikke mamma syns det var så skummelt heller, så er nok ikke så lenge til neste turen. Noe som blir veldig koselig♥

Skulle jo egentlig også på sving kurs idag, men kunne ikke likevel. Har så alt for mye å gjøre på skolen nå at det blir slitsomt. Men har hvert flink i helgen å gjort ferdig noe av det. Så resten av uken kan gå til noe annet enn bare lekser. Er litt godt iblandt det også!    Hedda lagde jo egentlig en bloggplan til meg, men så glemte jeg at den eksisterte også ga jeg den vel litt opp? Klarte hvertfall å presse inn noen innlegg som sto der. Alt er bedre enn ingenting. Føler også at når jeg bare setter igang med bloggingen så går det mye bedre. Så blogglysten er på god vei tilbake igjen nå. Noe som både er bra for meg og dere. Kan vel også skylde på at en av grunnene til lite blogging har hvert fordi blogsoft konstant er nede og aldri funker! Begynner å bli temmelig lei av det nå..

Nå skal jeg snart legge meg. Kjenner at det tar på å være lenge oppe i helgene. God natt og sov godt♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg