Dagen idag

Overskriften kunne egentlig vært: Dagens bilder av Hedda.. Siden Hedda har vært så snill å sette opp en bloggplan til meg, måtte jeg plutselig blogge litt mer en jeg har gjort i det siste. Men det gjør vel ikke så mye for dere, eller? Tenkte å dele litt bilder med dere som jeg har tatt idag. Er bare iphone bilder, men det oppsumerer skoledagen min. Det vil si at dette innlegget blir med bilder av Hedda. Enjoy


Var så heldige å få gjøre rle’en ute. Så vi solte oss like godt i det fine været


Fine blogg manageren min som sminker seg i timen


Finingen med ouftitten sin: Bukse Cubus // Genser H&M // Jakke Cubus // Armbånd aner ikke


Hva skulle du på gulvet å gjøre? Hahaha

 

Nå skal jeg sette igang å skrive en produktanmeldelse som kommer litt senere i uka. Så bare å følge med. Ellers må jeg sette i gang med noen store oppgaver vi er så heldige å ha. Takk takk…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg