De tre siste dagene

Har ikke hvert på dataen siden torsdagskvelden, så derfor har det ikke blitt noe blogging. På fredag hadde vi mattetentamen, noe som gikk rett i dass. Herregud så vanskelig den var! Nå kommer mattekarakteren min til å bli enda dårligere enn den er fra før av, og det er ikke så bra. Det var også russedåp og dåpsfest på fredag. Selve russedåpen var helt grei, men festen var ganske bra. Har også hatt besøk av Ragne i helgen, og det var kjempekoselig!♥

Idag har jeg faktisk hvert ute hele dagen og raket løv og gjort litt andre kjedelige ting. Haha, er så flink jeg! Ikveld skal vi grille ute, noe som blir veldig koselig!

Håper dere får en fiiin langhelg alle sammen ♥


Fine Martine under russedåpen. Lånte russelua hun da♥

 Det er helt utrolig nydelig vær ute nå, så har til og med fått litt farge idag! Åh, som jeg gleder meg til det blir ordenlig sommer!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg